Dag 2 : op weg naar Drymen , 12 miles ...

17 april 2024 - Drymen, Verenigd Koninkrijk

Hallo !

Zalig lenteweer vandaag !

In de voormiddag was er nog een koude wind maar 's middags kwam de zon er toch goed door, en tegen de avond was het zalig om wat uit te rusten in de laatste zonnestralen. Geen enkele regendruppel gevoeld en dat hebben we echt niet gemist 🤭 !

Een mooie tocht van  dikke 20 kms hebben we erop zitten, door gele bremvelden en witte sleedoorn. Al veel schapen gezien met hun lammetjes en de stoere highlanders , zo'n schoon beesten  😍, echtwaar.

Het was nog wat te koud om stil te zitten, dus hebben we maar korte pauzes genomen. Het was enkel uitkijken dat we geen agressieve everzwijnen  zouden tegenkomen maar het bordje waarschuwde ons heel duidelijk  🫣 !

Er zijn al wat wandelaars op pad, maar zeker nog geen overrompeling . We zien wel dezelfde mensen terug en die zullen  heel onze tocht wel onze gezellen blijven denk. ( we beginnen ze al stilletjes bijnamen te geven ) 😂😇 !

P.S. deze keer heerlijke Schotse zalm gegeten in een Schotse pub met een echte stoere Schot achter de toog 🤩 !

Groetjes en tot morgen👋

Peter en Lief

1. Nicole Verbert:
    17 april 2024
    Jullie hebben het echt getroffen met het weer hé. Het is jullie gegund hoor, je hebt hier nog niks gemist ⛈. Mooie foto's
  2. Schrooyen:
    17 april 2024
    Geniet ervan hier valt het met bakken uit de lucht morgen gelukkig wa droger wel koud.
  3. Gid:
    17 april 2024
    Smeer je benen maar in dan, geniet ervan
  4. Ann Peeraer:
    18 april 2024
    Wij vinden het weer plezant om uw reisverhalen elke dag te kunnen lezen.
    Groetjes Ann en Flor
    Geniet ervan