Einde verhaal .....!

31 maart 2022 - Bhaktapur, Nepal

Beste vrienden,

Onze laatste dag hier, onze reis loopt ten einde !

Vandaag hebben we Bakthapur nog bezocht, de eerste stad die er vrij proper uitzag en waar de vuilkar rondreed ! Ze werken er dus wel aan !💪

Zodra we terug in Zoersel zijn gaan we de eerste weken :

- geen gekookte of gebakken eitjes eten

- voorlopig ook geen rijst

- en al helemaal geen lauw geworden plat water drinken

- en ook geen hoge bergen beklimmen en lange trappen doen 🤣🤣🤣

- niet foeteren op verkeersdrempels : hier zitten de wegen vol gaten en toch presteren ze het om er nog een verhoogde drempel naast te leggen , hoe legt ge dat uit ?🤔

- en we vinden het bij ons nog steeds héél proper ! Kathmandu behoort tot de top 10 van de meest vervuilde steden van de wereld ( dus niet om trots op te zijn 🤔) Gelukkig hebben ze nog wel veel andere propere stukken, met ons eigen ogen gezien ....op onze trekking !)

Wat gaan we wel doen :

- ons kniëen laat en rusten want die hebben veel werk gehad !

- genieten van de Vlaamse keuken

- en onze foto's bekijken en onze herinneringen ophalen !

Aan iedereen hartelijk dank voor de leuke reacties,  wij vonden dat heel fijn !

Dit was " a taste of Nepal  " !

Namaste 🙏🙏🙏 Ria en Lief 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

1. Nicole Verbert:
    31 maart 2022
    Ik wens jullie een veilige terugreis 🙏✈
  2. Lief Sterkens:
    31 maart 2022
    Fijne terug reis en hopelijk hebben jullie warme kleding bij om aan te doen voor jullie de vlieger uitstappen. 😄
  3. Marc:
    31 maart 2022
    Ik wens jullie een fijne terugreis zonder tegenslag 🥰🤗🤗 doe maar een Lange broek aan het is hier terug veel frisser 💞
  4. Ria Van Dun:
    31 maart 2022
    dank je wel voor de fijne reisverhalen, zo zijn we ook een beetje mee op trektocht geweest. Tot in Zoersel.
  5. Luc Van Dun:
    Super mooi!! 😉
  6. Robert & Rosa:
    31 maart 2022
    Bravo, flinke reis! En ook merci voor de kleurrijke foto's en reisverhalen!! Laat dat Belgische pintje maar smaken!
  7. Kristine en péter:
    1 april 2022
    Veilige terugreis en bedankt voor foto's en verhalen , zo zijn wij ook een beetje mee op trektocht geweest !!
  8. Linda moens:
    2 april 2022
    Ook ik was een beetje mee in Nepal, prachtige foto's en verhalen !
    Tot binnenkort, loopmaatje ...
    linda
  9. Cecilekortleven:
    2 april 2022
    Goede voornemens dat is al goed ..
    Geweldige reis hebben we mee gedaan 😉
    Behouden thuis komst met sneeuw, maar warm onthaal en vreugde dat jullie weer thuis zijn...💐🌻
  10. Maes Gerd:
    4 april 2022