Dag 13 : stappen door de jungle !🥾🥾🥾

28 maart 2022 - Meghauli, Nepal

Beste vrienden,

Vandaag dus een hele dag  door het oerwoud gebaggerd ! En warm dat het was 🥵 ! We hebben liters water gedronken en bij aankomst op het einde een frisse pint, want die hadden we dubbel en dik verdiend 🍻! We hebben eerst een uurtje met de boot over de rivier gevaren, eenden, vogels in bonte kleuren, en zowaar enkele krokodillen gespot . Op een gegeven moment zagen we precies 8 wandelende bomen de rivier oversteken 🤔🤔🤔. Bij nader inzien waren dit mensen die aan de overkant gras waren gaan plukken ( mmisschien zag het daar groener ???😂) En dan begon onze tocht. Ons beschermers hadden ons op het hart gedrukt dat we muisstil moesten zijn ...zelf spraken ze een soort oerwoudtaal denken we , met gebarentaal , enfin ze verstonden mekaar zonder woorden en zodra ze iets gespot hadden mochten we mee speuren met de verrekijker . Zo kwamen we de neushoorn weer tegen, de bizon, enkele everzwijnen en als de bomen wat hard zwaaiden zaten er echte apen in ! Over de tijger zijn we niet zeker....op een gegeven moment dachten ze er ene te spotten . Ergens tussen een boom of tien, maar ik heb echter niks gezien ...En Ria ook niet ... we wisten eigelijk niet goed naar welke boom we moesten kijken 🧐 ? dus de waarheid laten we in het midden 🤭🙃🐅. Op de terugweg nog enkele olifanten , een kudde herten en een 3 tal vosjes gespot !!!

We hebben ervan genoten en kruipen seffens moe maar voldaan in ons bedje😴😴😴. De muggen en ander ongedierte kunnen ons niet treiteren want we hebben ons bed omgeven door de klamboe 🤣🤣🤣🦟🦟🦟 !

Slaap wel!

Ria En Lief

1. De vava:
    28 maart 2022
    Chanske nog geen lichaamsdelen kwijt aan die tropische dieren en diertjes😅🤣😅
  2. Leen:
    28 maart 2022
    Man man wat een avonturen!!
  3. Lutgard Verlinden:
    28 maart 2022
    Wat hebben jullie in een korte tijd veel gezien en meegemaakt! Nog veel succes op de verdere reis. 🍀🍀
  4. Hanne:
    28 maart 2022
    Wandelende bomen, het is eens iets anders 😂😂 Amuseer jullie nog!
  5. Marc:
    28 maart 2022
    Wat een avontuur toch mooi
    Heb je dan nog tijd genoeg om wat te rusten
    Na al die zware tochten
    Het zijn 2 store vrouwen ze gaan er voor🥰
  6. Sien:
    28 maart 2022
    We hoopen.dat jullie er gaan geraken. 👍🏻❤️🇳🇵
  7. Lieve Hooyberghs:
    28 maart 2022
    Wat een mooie ervaringen !!!
  8. Marie-Josee:
    29 maart 2022
    Knap, om nooit meer te vergeten 👋😊
  9. Nicole Verbert:
    29 maart 2022
    Wat een verhalen allemaal. Jullie zullen moeten afkicken denk ik eens jullie terug in Belgenland zijn. Geniet nog van alle avonturen!