Dag 6 : Sunday stroll 😉

21 april 2024 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Hallo,

Hier zijn we al !

Vandaag is het zondag en hebben we het ook zo aangepakt 😇, een rustige wandeling van 15 km, niet te moeilijk en niet echt speciaal. Het was wat miezerig bij vertrek en rustig op de weg buiten enkele toeschouwers in de vorm van schapen die ons stonden na te kijken . Rond de middag begon het wat op te klaren, maar koud was het niet. Het landschap was bruin , weinig afwisselend.  Het zou overgaan in bos volgens ons boekje maar de bomen waren allemaal omgehakt ! Dus geen bos maar heidelandschap in 't bruin😉 . Rond 13.30 uur arriveerden we reeds aan ons hotelletje. Het was zonnig en aangezien ons benen helemaal aangepast zijn aan de wandelmodus 😂, zijn we nog maar een klein tochtje gaan doen hier in de buurt . En deze keer hadden we geluk ! Wij hebben een groot damhert gespot op amper 20 meter van ons ! Schoon beest😍 maar het liep snel weg .

En zo werd het een lazy sunday afternoon 😉 !

Een fijne avond nog en tot morgen 🙋‍♀️🙋