Dag 4 : a damned clamber day ...

19 april 2024 - Inverarnan, Verenigd Koninkrijk

Hallokes ,

Vandaag hebben we weer héél véél gestapt, geklauterd en vooral grote inspanningen geleverd 😊 !

De dag begon zonnig en op enkele regendruppels na, en wat wind af en toe , is het heel de tijd zonnig gebleven! Ideaal wandelweer !

Het begon met een bosrijk landschap gevolgd door een stevige tocht over de hellingen langs Loch Lomond. Zo een beetje als bij ons in de Ardennen langs de Ourthe , maar dan veel langer 😀. Als het zo bleef leek het ons wel in orde , maar er werd gezegd dat het niet te onderschatten was vandaag...

Op de middag kwamen we aan de watervallen van Inversnaid. Schoon. Na eventjes gerust te hebben begonnen we aan deel 2 ! Het werd een ruw golvend pad voorzien van veel boomwortels , klauterwerk omhoog en omlaag en dat bleef maar komen 🫣! Onze Peter heeft wel meer dan 3 keer op zijn tong getrapt,  hij ziet er efkes niet uit 🤣 !!!

Eindelijk begon het landschap te veranderen en werd het weer terug gemakkelijker wandelen . Aan de camping aangekomen die we moesten oversteken voor we aan ons hotel aankwamen,  hebben we een goei Schotse pint gedronken , om ons vermoeidheid door te spoelen 🍻!

Nog 10 minuutjes te gaan en we zijn gearriveerd in de drovers lodge&inn👏!

Het schijnt dat dit één van de oudste herbergen is ...en dat het er spookt, wordt verteld ..  gelukkig hebben we een kamertje aan de overkant . Hopelijk is het rustig vannacht 🤞.

Seffens gaan we eten in de herberg en zou er live music zijn ! We zijn benieuwd. ..!