Dag 3 : het mooiste deel van de route , zeggen ze 😉

22 mei 2023 - Børglum, Denemarken

Hallokes!

Vanochtend nog snel een rondje Skagen gefietst,  en gelijk de tien bezienswaardigheden van tripadvisor afgevinkt 🤭! Het is stralend weer en voorlopig niet al teveel wind.

De route leidt ons door de mooiste en ruigste delen van Jutland,  afwisselend dwars door duingebied, bossen , heidevelden ( nu nog troosteloosbruin),beekjes, vennetjes  en  soms zicht op de zee. Seringen, brem, dennengeur, koolzaadvelden. ...het is uitermate mooi en heel afwisselend.  Aan de bomen kan je zien dat de wind hier serieus kan huishouden , als je de foto ziet wordt je bijna zattekes 🤦‍♀️! In de namiddag gaat het landschap stilaan over in weiden met paarden en velden , af en toe een boerderij, weinig mensen, heel stil ,  maar vooral veel wind van voor ! Dat werd werken geblazen , maar om 17.30 uur hebben we een mooi onderkomen gevonden om uit te rusten ..... tot we onze fiets binnen zetten en poef... de eerste platte band bij Lutgard  🧐 ! Gelukkig is de huisbaas hier een handige Harry  en heeft hem terug in orde gefikst  voor morgen.

We trekken dan meer het binnenland in en hebben dus vandaag nog ruimschoots genoten van de zee !

Veel groetjes  ,

Lutgard en Lief

1. Nancy serverius:
    Gelukkig was er een handige Harry 🙃🙃🙃🙃🙃
  2. Willem:
    Hopelijk draait de wind morgen! Wat een avontuur, genieten!! 🚴‍♂️🚴‍♂️
  3. De vava:
    22 mei 2023
    Zag er, zoals jezelf zei, een mooie dag uit! Wat pech met de wind, maar dat kan alleen maar keren, nietwaar? Drink maar een goei frisse pint op, dat hebben jullie wel verdiend! Schollekes en hop naar dag 4. Wederom benieuwd!
  4. Marie-Josee:
    22 mei 2023
    t Is echt wel te zien dat de wind daar te keer kan gaan. Wat minder zal ook al wel genoeg zijn he. Geniet er alvast van
  5. Nicole Verbert:
    22 mei 2023
    Mooi hoor. Vergeet niet te smeren hé, zonnecrème bedoel ik. Wind, zon en zee, ideaal om te verbranden. Nog veel fietsplezier!
  6. Leen:
    Wow een pittige dag !
  7. Lieve Hooyberghs:
    22 mei 2023
    Wat een variatie aan mooie natuur ! En dat het stil is ,zal bijzonder goed doen .
    Geniet nog van een mooie avond ,tot morgen !
  8. Vera Vervecken:
    22 mei 2023
    De start is gemaakt en meteen wel pittig precies. Geniet ervan.
  9. Lieve Verlinden:
    22 mei 2023
    Handige Harry's heb je nodig hé Lutgard.
    Het ziet er daar prachtig uit.
    Geniet er met volle teugen van.
    Ik ben heel blij dat ik jullie zag verschijnen op watts app.
  10. Veerle Verlinden:
    23 mei 2023
    Het is daar mooi met dat wisselende landschap.
    Genieten maar!