Dag 11 : doel bereikt !

30 mei 2023 - Ter Apel, Nederland

Hallokes!

En we zijn de dag weer begonnen met een lach 😉! We zaten rustig aan het ontbijt toen er een groep 75-80 'ers binnenkwamen in hun fietstenue : korte broek, lange broek, driekwartbroek, in hippe prints en kleuren! Het leek precies een show van trendy fietskleren gebracht door 75-80 plussers ! Een mens zou voor minder eens glimlachen !

Het was vandaag erg fris en grijs weer , de wind viel mee en meestal uit de goede richting .de zon is pas komen piepen rond 20 uur... zoals gisteren geëindigd zijn we nu terug begonnen tussen de rododendrons, echt de moeite om naar Westerstede te komen in de maand mei 😉! Later werden het patattenvelden, maisvelden, een enkel uitgebloeid raapkoolveld en toch ook redelijk wat bossen.  We steken de Ems over en in de late namiddag fietsen we over een bruggetjedat de grens vormt met Nederland! Dat wil zeggen dat we de Jutlandfietsroute afgefietst hebben en dat ons doel bereikt is ! 🏅🏅!

En wat hebben we vastgesteld : dat Deens Jutland héél mooi , ruig en puur natuur is , met de beste fietspaden, en met het meeste wind , maar zeker een aanrader !  Dat Duits Jutland ook mooi is maar heel anders , en met de slechtste fietspaden ooit al tegengekomen 🙄!  Maar met de mooiste rododendrons,  dat moet gezegd worden 🤩!

Rest ons nu nog de route door Nederland naar huis !  Je mag nog enkele verhaaltjes verwachten 🤭!

Groetjes,

Lutgard en Lief

1. Ria Hillen:
    30 mei 2023
    Dat hebben jullie al super goed gedaan. Nu nog wat rustige naar huis bollen
  2. Lieve Hooyberghs:
    30 mei 2023
    Jullie hebben dat super gedaan !!!
  3. Leen:
    30 mei 2023
    Dat is weer goed gefietst dames , nog even volhouden!
  4. Nicole Verbert:
    Proficiat dames!
  5. De vava:
    30 mei 2023
    Jaja, idd mooi bloemenspel onderweg. Te zien dat jullie terug in Holland rijden: zoals Rika zou zeggen: platplatplat. Goed afgewerkt die Jutlandroute. Dikke proficiat. En nu ne frissen Heineken. Schollekes en tot morgen.
  6. Marie-Josee:
    30 mei 2023
    Wat hebben ze dat weer goed gedaan.
    t Was iedere avond wachten op t volgende boeiend reisverhaal en de mooie foto's.
  7. Lieve Verlinden:
    30 mei 2023
    Wat een prachtige rodendendroms.
    En slechte paden.
    En weer wind.
    En bijna hoor ik bij die trendy hippe ouderlingen.
    Tot morgen.
    Mooie slaapplaats?
  8. Linda:
    31 mei 2023
    Knap, knap!!! Petje af voor jullie ....
  9. Gid:
    31 mei 2023
    Alle vooruit, laatste km(eters), goe bezig
  10. Patricia Demaeght:
    31 mei 2023
    Wat een hoop bloemen! Toevallig hebben we ook zo'n klein beetje bij ons in de tuin! De fietspaden in Nederland zullen wel beter en vlotter zijn! Met de neus naar huis toe! De zon tegemoet!
  11. Evy:
    31 mei 2023
    Wauw🌺🌸😍!! Doen jullie goed zene amai! Leuke verhalen alweer! Nog heel veel plezier 🥰
  12. Willem:
    31 mei 2023
    Amai knap gedaan! Proficiat!! En dat met die wilde weersomstandigheden, chapeau! 💪💪
  13. Veerle Verlinden:
    💪🏻💪🏻💪🏻