Dag 12 : op fietstocht van Emmen naar Zwolle !

31 mei 2023 - Zwolle, Nederland

Hallokes,

Hier zijn we dan aanbeland in Hattem, vlak voorbij Zwolle ...het is te zeggen, als het veer vaart ben je er direct en als dat niet vaart moet je helemaal om 😱. En dan moet je eerst nog door de koeienwei waar die koeien gewoon los staan te grazen en ons staan te bekijken 🙄, zo van weten jullie niet dat het veerpont al enkele weken in pan ligt ??? Nee wij weten dat niet .... Dus helemaal om tot we de brug vonden en zo in Hattum zijn aangekomen! !

Onderwege hebben we zoveel fietsers tegengekomen dat we gedurende de laatste 10 dagen nog nooit hebben gezien ! Half Nederland zat op de fiets denk ik , en het was nog zalig weer ook ! We zijn dus weer helemaal in de bewoonde wereld aangekomen 🤭! En een ooievaar gespot met 3 kleintjes, en omdat hier zoveel watertjes zijn is er altijd wel een reiger in de buurt ! En we zijn weeral blij met de goei fietspaden hier 👌.

Nog enkele cijfertjes : wij hebben de jutlandroute gefietst in 950 km ongeveer . En nu met vandaag bij doen we 300 km extra om naar huis te geraken. D.w.z. morgen  nog ongeveer 100 en overmorgen ook en dan zijn we terug thuis 💪.

Nu hebben we weer een fijne kotmadame waarbij het tot in de puntjes af is en die over alles héél goed heeft nagedacht , zegt ze zelf en het is nog waar ook 😊🤔!!

Slaap wel! 🙋‍♀️🙋‍♀️ Lutgard en Lief

1. De vava:
    31 mei 2023
    Weeral een mooie fietstoer bij op hè palmares Vlakke wegen, veel watertjes. Goed getrapt van de moeders. Slaap ze nog.
  2. Leen:
    31 mei 2023
    Het einde is in zicht! Weer een mooie dag gehad.
  3. Lieve Verlinden:
    31 mei 2023
    Blij dat jullie bijna thuis zijn?????
  4. Tine Daneels:
    1 juni 2023
    Waaw wat gaat dat snel, precies net vertrokken en weeral bijna thuis 😅 en een avontuur rijker! Top gedaan, stevige trapsters, maar jullie zijn dan ook voor geen kleintje vervaard hé 💪👍
  5. Nancy serverius:
    1 juni 2023
    Wa ga ik de reisverhalen weeral missen ma toch ook blij dz je weer thuis bent hoor 🥰
  6. Nicole Verbert:
    1 juni 2023
    Ik wens jullie een behouden thuiskomst, de va zal blij zijn 😅