Reacties
Reacties 301 - 350 van 521
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cecilekortleven | πππππ | 1 sep. '21 |
| Vera Vervecken | Knappe prestatie voor de eerste week. Als jullie zo… | 1 sep. '21 |
| Pedro | Zoals onze dochter zegt: inderdaad TROTS thuisfront!!! | 1 sep. '21 |
| Pedro | En ma, is het caravanneke binnen zo gezellig als we… | 1 sep. '21 |
| Miriam | Het is fijn om de verhalen te lezen , heb ermee goed… | 1 sep. '21 |
| Herman BovΓ©e | Tot nu toe lijkt alles vlot te verlopen, houden zo! | 1 sep. '21 |
| Annelies Helsen | De week is hier voorbij gevlogen. Ook Niks geen zadelpijn… | 1 sep. '21 |
| Nancy | Je schrijft het ook allemaal zo leuk neer , jullie… | 1 sep. '21 |
| Team Czagani | Dag Lieve Wij kunnen via deze blog inderdaad alles… | 1 sep. '21 |
| Lotte | Dat gaat vlot daar! Geniet er nog van, en hopelijk… | 1 sep. '21 |
| Gie | Jullie zijn zoals Will Tura lang geleden reeds zong:… | 1 sep. '21 |
| Team Czagani | Wauw, goed bezig!! | 1 sep. '21 |
| Ria Van Dun | en nu verder met de boot? | 1 sep. '21 |
| Ria Van Dun | een echt vakantiegevoel. | 1 sep. '21 |
| Ann Peeraer | Rij niet te snel zodat we wat langer kunnen genieten… | 1 sep. '21 |
| Johan Van Oekelen | Het zal wel drukker worden in Spanje. Geniet nog van… | 1 sep. '21 |
| Elly | Jullie zijn gevorderde fietsers, dat jullie 5 weken… | 1 sep. '21 |
| Elly | Volgens de Fransen is de Loire de scheidingslijn tussen… | 1 sep. '21 |
| Linda | Wat doen jullie dat ongelofelijk goed en zijn jullie… | 1 sep. '21 |
| Linda Delva | hallo, ik dacht morgen al 1 week op toer ! Dan toch… | 31 aug. '21 |
| Hanne | Chapeau! Trots thuisfront π Tot volgende week dan… | 31 aug. '21 |
| Renild | Hallo βt Is me uiteindelijk gelukt om al jullie… | 31 aug. '21 |
| Magda | Ik ben precies aan 't "wieltjeszuigen".… | 31 aug. '21 |
| Chris(tine) | Het doet deugd jullie knappe verslagen te lezen, de… | 31 aug. '21 |
| Lieve Verlinden | Wat een toffe campinguitbater om voor jullie te koken.… | 31 aug. '21 |
| Greet Bruers | Terwijl jullie in een caravanneke slapen en wij in… | 31 aug. '21 |
| Marie-Josee | Het zijn alle dagen leuke verhalen om naar uit te… | 31 aug. '21 |
| Leen | Geweldig, wat doen jullie dat goed! Top! | 31 aug. '21 |
| Myriam en Jan | Een caravanneke, wat een luxe en daarbij nog ne goeie… | 31 aug. '21 |
| Luc Van Dun | Mooiπ | 31 aug. '21 |
| Vera Vervecken | Voor alles is een oplossing. Ik zou toch graag eens… | 31 aug. '21 |
| Cecilekortleven | Lang leven de zwarte zak..., respect...! Fijne rit… | 31 aug. '21 |
| Patricia Demaeght | Mooie foto's van een prachtige kerk! En hopelijk… | 31 aug. '21 |
| Nancy | Geweldige verhalen πππππ | 31 aug. '21 |
| Martine Boudewyns | Ohhh Lief Lieveke! Heel veel succes en geniet ervan!… | 31 aug. '21 |
| Lievevandun | Dat hebt ge rap gevonden en nog een goei ook ! π€£π€£π€£ | 31 aug. '21 |
| Lievevandun | Doen we zeker ! | 31 aug. '21 |
| Gie | Het normale spreekwoord is: βOuwe wijn in nieuwe… | 31 aug. '21 |
| Lieve Smits | t de dag meer en meer jaloers!, niet op het fietsen,… | 31 aug. '21 |
| Annelies Helsen | Of...zak eens lekker door x2. | 31 aug. '21 |
| Lievevandun | Dat gaan we in de volgende kathedraal uitproberen… | 31 aug. '21 |
| Martina Moors | Zorg maar goed voor die zwarte zak! π | 31 aug. '21 |
| Martina Moors | Kei goed bezig! Voor jullie allebei een dikke knuffel… | 31 aug. '21 |
| Uw frindinneke uit A | Haha, jullie kunnen stand-up comedy gaan doen. Ik… | 30 aug. '21 |
| Uw frindinneke uit A | En wat dan als je 2 kaarsen van β¬ 1 aansteekt? Doet… | 30 aug. '21 |
| Lieve Verlinden | De zwarte toverzak van ons Lutgard gaat de reis zeker… | 30 aug. '21 |
| Mieke Van Loock | Wat een mooie verhalen allemaal! Ik lees het graag | 30 aug. '21 |
| Machteld | Avontuur genoeg! Succes! | 30 aug. '21 |
| Gid | Goe bezig, doe zo verder, chapeau zenneπ | 30 aug. '21 |
| Myriam en Jan | Stuur die tent maar naar huis als je aan de Franse… | 30 aug. '21 |

- Lievevandun: ππ»ππ»ππ»!
- Cecilekortleven: πππππππππππ.…
- Cecilekortleven: Goed gedaan en veel plezier…
- Team Czagani: Enorm knap traject. Wauw!!
- De Belder -Ramael: Nog ne dikke proficiat !…
Alle reacties »