Zadelpijn en ander fietsleed 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️ dat kennen we niet 🤭

14 september 2021 - Sarria, Spanje

Eventjes tussendoor...

Wij moeten eerlijk toegeven dat geen van beiden last heeft van zadelpijn. Wij zijn ondertussen allebei vergroeid met onze fiets 😍. Een goed zadel, een heel goei fietsbroek, regelmatig een afstapje onderweg , geen "naadloos  onderbroekje " want daar zit toch wel een klein naadje in en dat mag echt niet . Dat zijn zowat de ingrediënten om geen zadelpijn te hebben.

Tegen spierkrampen heb ik een oud middeltje ( kininesulfaat) en dat werkt uitstekend.

Af en toe beginnen we onze spieren wel wat te voelen als we terug op onze fiets stappen maar na enkele minuten zijn we weer in kadans en is dat over.

En een vloek of wat gemopper komt weleens voor als de klim wat steil is of de wind wat hard waait , maar gisteren zat er een groep koereurs op een terraske en wij passeerden na weer zo'n windstoot,  die gaven ons een applaus en aanmoediging  dat we er ineens weer sneller van gingen fietsen 🤣 .

En zo gaat dat ...meer ongemakken hebben we tot hiertoe niet !