Dag 7 op weg naar ons caravanneke 🚴‍♀️🚴‍♀️

31 augustus 2021 - Veigné, Frankrijk

Goedenavond ,

KMI: idem dito zoals gisteren!

Vandaag Gefietst naar Tours om dan een 10 km  verder in Veigné te overnachten in een schoon caravanneke!

Het was een mooie rit met lichte klimmetjes over glooiende en open landbouwgronden. Ondertussen hebben we heuvels tot 5 *% onder de knie of beter gezegd in de kniëen 😛. Onderweg echter weinig winkeltjes of cafekes te zien en als er dan al iets was, was het gesloten. Gelukkig kwamen we vandaag de Lidl tegen( gisteren was het de Carrefour) om ons te voorzien van spijs en drank.

In Vendome en in Tours hebben we weerom de kathedraal bezocht en een stempel gekregen. Maar broeders of paters zijn in de verste verte niet te bespeuren. 🧐

In de late namiddag kwamen we uit op de Loire,  daar scheen ook de zon volop en is het altijd heel schoon.

Zoals gezegd nog even verder gefietst tot Veigné. De campinguitbater heeft ons goed verzorgd ! Eigenlijk was de keuken niet open maar hij heeft voor ons alleen een lekkere warme maaltijd gekookt 👍!

We kunnen er weer tegen tot morgen !

Groetjes,

Lutgard en Lief 🍷

1. Luc Van Dun:
    Mooi😉
  2. Myriam en Jan:
    31 augustus 2021
    Een caravanneke, wat een luxe en daarbij nog ne goeie porto , wat een leventje !!
    Is de fles nog niet leeg ?

Hoe het komt, weet ik niet, maar sinds een paar dagen kan ik rechtstreeks een reactie plaatsen 🤔

Veel groeten en tot morgen !!!
    Myriam.
  3. Leen:
    31 augustus 2021
    Geweldig, wat doen jullie dat goed! Top!
  4. Marie-Josee:
    31 augustus 2021
    Het zijn alle dagen leuke verhalen om naar uit te kijken. Geniet er van en stel het verder goed. Groetjes
  5. Greet Bruers:
    31 augustus 2021
    Terwijl jullie in een caravanneke slapen en wij in een “pod” aan de refuge, kunnen vele collega’s zich voorbereiden op de grote dag morgen. Wat is dat leven van de werkende klasse toch ver weg…. Geniet van de huidige mooie momenten terwijl jullie ook dankbaar kunnen terug kijken op de mooie arbeidsdagen. Fiets gezwind verder en schrijf verder aan jullie boeiende verhaal.
  6. Lieve Verlinden:
    31 augustus 2021
    Wat een toffe campinguitbater om voor jullie te koken.
    En de broeders paters zijn misschien verdwenen van de aardbol.
    Mooie foto's
  7. Chris(tine):
    31 augustus 2021
    Het doet deugd jullie knappe verslagen te lezen, de mooie foto's te bekijken en de fietstocht te volgen. Zo 'reizen' we elke dag met jullie mee... Zalig!!! Houd jullie goed, rust op tijd en blijf genieten...
  8. Elly:
    1 september 2021
    Volgens de Fransen is de Loire de scheidingslijn tussen grijs weer en zonnig weer. Onder de Loire (ten zuiden zonnig), boven de Loire (ten noorden grijs). Volgens jullie reisverhaal dus echt waar. 🌞 Geniet ervan en ik geniet elke dag van jullie reisverslag. Tot morgen.
  9. Ann Peeraer:
    1 september 2021
    Rij niet te snel zodat we wat langer kunnen genieten van jullie verhalen 🤙🤙🤙
  10. Gie:
    1 september 2021
    Jullie zijn zoals Will Tura lang geleden reeds zong: ”In m’n caravan ben ik superwoman ! “ 🚴
  11. De vava:
    1 september 2021
    En ma, is het caravanneke binnen zo gezellig als we deze zomer langs de buitenkant zagen? Gezellige camping, dat weten we! Amuseer jullie op het terras en gezondheid nogmaals!