Overzichtje na 1 week op weg !

31 augustus 2021 - Veigné, Frankrijk

- ongeveer 731 km gefietst,  d.w.z. dat we geen 5 weken gaan nodig hebben om ons doel te bereiken!

- zonnecrème, muggenmelk,lobello,topjes,shortjes, koeltasje...zit nog allemaal in de verpakking wegens geen al te warm weer.

-ehbo-kitje nog als nieuw in de zak evenals het fietsherstelmateriaa.

-zadelpijn nog te verwaarlozen.  Hopelijk blijft dit zo 🤞🤞🤞

-al goed ons best gedaan met kaarsjes branden🕯🕯😇 en kathedralen bezoeken en stempels verzamelen !

- onze fietsen doen het goed. De remmen van mijn fiets maakten wel wat veel lawaai , zondagochtend een heel dorp gewekt om half 9 hierdoor 🙄, maar Lutgard weet dat ik er nog altijd ben 🤭. Ondertussen is dit veel beter.

-tot hiertoe nog geen enkele santiagofietser tegen gekomen. Ik denk dat wij maar met 2 onderweg zijn 🤷‍♀️

-last but not least : IEDEREEN  alvast hartelijk dank voor de vele fijne reacties op ons avontuur 😘😍

1. Renild:
    Hallo
    ‘t Is me uiteindelijk gelukt om al jullie belevenissen te vinden. Hoe zalig om dit allemaal te kunnen lezen en zo de tocht te volgen!!
    Knap werk wat jullie doen!!! Zorg goed voor jezelf en mekaar en wij blijven duimen voor jullie. Slaap lekker !
  2. Hanne:
    Chapeau! Trots thuisfront 😉 Tot volgende week dan hè?! 🤣
  3. Linda Delva:
    hallo,
    ik dacht morgen al 1 week op toer ! Dan toch even de tijd nemen om te lezen. Amai, lieve, ferm alle dagen een zeer aanschouwelijk reisverslag + foto's ! zo kunnen we de trip echt mee beleven! al ferm en goed gefietst !
    blijf het goed doen en geniet verder !!
    groetjes
    linda delva
  4. Linda:
    1 september 2021
    Wat doen jullie dat ongelofelijk goed en zijn jullie ook echt aan het genieten !!!
    Hier vandaag eerste schooldag, dus werken ...
    Tof om jullie verslag te lezen elke dag, ik geniet mee !
    groetjes daar
  5. Elly:
    1 september 2021
    Jullie zijn gevorderde fietsers, dat jullie 5 weken voorzien hadden, wist ik nog niet. Jullie doen dat super en eigenlijk is het in mijn ogen toch redelijk mooi fietsweer. Ik vind dit een TOP-prestatie en volg hier elke dag jullie wel en wee.
  6. Johan Van Oekelen:
    1 september 2021
    Het zal wel drukker worden in Spanje. Geniet nog van Frankrijk!
  7. Team Czagani:
    Wauw, goed bezig!!
  8. Lotte:
    1 september 2021
    Dat gaat vlot daar! Geniet er nog van, en hopelijk komt de zon er binnenkort nog door!
  9. Nancy:
    1 september 2021
    Je schrijft het ook allemaal zo leuk neer , jullie zijn goed bezig 👌👌👌👌👌
  10. Annelies Helsen:
    1 september 2021
    De week is hier voorbij gevlogen. Ook Niks geen zadelpijn hier en toch ook al 50km gefietst in een dag of drie. De concurrentie maakt zich op ..
  11. Miriam:
    1 september 2021
    Het is fijn om de verhalen te lezen , heb ermee goed gelachen en ingebeeld .
    Lieve je hebt uw roeping gemist als schrijfster !! 🤓
    Verheug me op jullie volgende belevenis komende dagen ❤️🥳
  12. De vava:
    1 september 2021
    Zoals onze dochter zegt: inderdaad TROTS thuisfront!!!
  13. Vera Vervecken:
    1 september 2021
    Knappe prestatie voor de eerste week. Als jullie zo verder doen kan je heen en terug fietsen. GRAPJE.
  14. Cecilekortleven:
    👍👍👍👍👍
  15. Machteld:
    1 september 2021
    Fantastisch, je zou zo goesting krijgen om jullie te vervoegen. Ook prachtige foto's!
    Nog veel moois gewenst.!
  16. Willem:
    1 september 2021
    Amai goed bezig, gelle vlamt er goed van door! 🔥🔥 In 1 rechte lijn richting de Spaanse zon! Groetjes!
  17. Kristin Nagels:
    2 september 2021
    Net al jullie verslagen gelezen🤗
    Het is zo goed geschreven dat ik er als t ware precies zelf bij ben (ook al lig ik hier met mijn voet omhoog na een operatie...straf hè)
    Blijf vooral genieten, jullie zijn heel goed bezig👌
    Kijk ook uit naar een foto samen met een pater of broeder. Wie zoekt, die vindt zeggen ze🤩
    Groetjes van Kristin en Jan