Vervolg van daarjuist.Dit gelooft ge nooit...

28 augustus 2021 - Hénonville, Frankrijk

Wij zitten hier op een "kutcamping" echt waar, want de pelgrimsauberge bij Gerard was volzet, zegt hem🙄.enfin we staan onder een zogezegde serre en we worden niet nat😂

We gingen dan maar een cafeke zoeken, het is zaterdag voor iets. Niks te vinden, nog eens een "kutdorp" ook🙄. Vragen we aan een koppel of er een café is, nee natuurlijk, maar komt gerust efkes een koffietje drinken hier! Alles  vooruit, wij mee , en in de plaats kregen we een porto want die man is een Portugees! Dat was nog eens een gezellige babbel en tot slot kregen we een heel fles mee🤭 echt waar !!! Van gastvrijheid gesproken !

We gaan goed slapen 😴😴😴!

Tot morgen!

Lutgard en Lief

1. Gid:
    28 augustus 2021
    Ge'uk is voor rare mensen zeker? ☺️😍🤣
  2. Gid:
    Geluk🤣
  3. Christine:
    Leuk! Een echt pelgrims verhaal 😊
  4. Nicole:
    28 augustus 2021
    Jullie verdienen die gastvrijheid.
  5. Lieve Verlinden:
    28 augustus 2021
    Geniet van de porto en tot morgen
  6. Nancy:
    Weer een ervaring erbij 🤣🤣🤣
  7. Annelies Helsen:
    29 augustus 2021
    Stop die fles voorzichtig tussen de bagage want jullie zullen een slokje hier en daar nog wel kunnen gebruiken. Tof verhaal. Doe het verder nog even goed.
  8. Hilde en Luc:
    29 augustus 2021
    Echt plezant is je reisverslag, we zien er elke dag naar uit. Groetjes
  9. Julien Laureys en Leen Van Gestel:
    29 augustus 2021
    Porto kan je 40 jaar bewaren!!!
  10. Lieve Van Dun:
    29 augustus 2021
    Dat gaan we niet doen denk 🤭🤣!
  11. Magda:
    zalig ;-) !!!
  12. Lieve Smits:
    29 augustus 2021
    prachtig toch!!!! Die zal je waarschijnlijk na de trip nog wel eens gaan opzoeken!!!
  13. Cecilekortleven:
    29 augustus 2021
    Bijna alle dagen een verrassing..!
    Zalig, dat zijn de mooiste...!😄
    Hoe is het weer ??
  14. Die van Café Kamiel:
    30 augustus 2021
    Gisteren een verlovingsfeest gehad dat onverwacht is uitgelopen tot in de vroege ochtenduren. Vandaag dus dubbel genoten van jullie vertellingen voor het slapengaan. Die fles Porto heeft de k**camping in dat k**doe gelukkig rap weggespoeld 🤣 Zorgen
    dat jullie morgen niet zigzaggen, want dan worden het heel veel kilometers 😉
  15. Ria Hooyberghs:
    4 september 2021
    Ervaring die je nooit zal vergeten. Genieten maar!
  16. Vera Vervecken:
    5 september 2021
    Slaapmutsjes voor de volgende dagen heb je al met de fles Porto. Af en toe ook goed eten en wat rusten of we gaan jullie niet meer kennen.