Klein vervolg nog:

9 september 2021 - Estella, Spanje

We bezoeken terug de kerk(jes) op onze weg. Ditmaal eentje vol met bladgoud , blinken gelijk een spiegel ! En terug een kaarsje gebrand d.w.z. dit keer moest je gewoon een cent insteken en ineens gaat er een kaarsje aan , telkens een verrassing hetwelk ๐Ÿ˜‚ ( zie foto ) we hebben dat dus verschillende keren gedaan ๐Ÿคญ. Een beetje zoals een jukeboxย  van vroeger om plaatjes te draaien maar dan kon je wel kiezen ๐Ÿคฃ. Grapje hoor ๐Ÿ˜‡๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ (mea culpa )

1. Elly:
    9 september 2021
    Alle, hier ook al de 'vooruitgang' op morgen ๐Ÿ˜‰. Ge moet er maar op komen, veilig en milieuvriendelijk net zoals 'reizen' met de fiets ๐Ÿ˜Ž. Tot morgen.
  2. Chris(tine):
    9 september 2021
    Het is al een gewoonte geworden om iedere avond jullie verslag te lezen en de foto's te bekijken. Jullie zien er nog heel 'fris en vrolijk' uit ook al staan er al meer dan 1000km op de teller, komen jullie in strenge internaatssituaties terecht,... Maar... worden jullie ook verwend door een hoteluitbater... 2 toffe madammen verdienen dat!!! Nog veel leuke en veilige fietsdagen, we blijven jullie volgen!!!
  3. Annelies Helsen:
    9 september 2021
    En na zulke avonturen vindt die Lutgard nog tijd om medemensen uit de Turnhoutse Kempen via WhatsApp te feliciteren met de verjaardag. STERKE FOCUS na 1000km op de fiets. Straffe madammen.

Hoed en haar af voor jullie.
  4. Lieve Verlinden:
    Kaarsjes met batterijen?
    Zonder een mooi warm vlammetje?๐Ÿ”ฅ
  5. Lieve Verlinden:
    9 september 2021
    Heb de foto gezien.Wel veilig maar ik hou meer van een ๐Ÿ”ฅwarm vlammetje.
  6. Myriam en Jan:
    9 september 2021
    In Estella hebben wij ook geslapen, in de kelder van de sporthal...๐Ÿ˜€ helemaal voor ons alleen!!!
    Indien je morgen 80km. verder fietst naar Azofra, daar kan je slapen in de Albergue Communal, een echte aanrader !
    Groetjes Myriam.
  7. Kristin Nagels:
    10 september 2021
    Enkele dagen reisverslag moeten inhalen en oeps...ik lees dat jullie de Pyreneeรซn al over zijn ๐Ÿ‘ en vanaf nu cervezas ๐Ÿปdrinken! Jawel, Compostella komt stilaan in zicht.๐Ÿคฉ
    Wat moois beleven jullie daar met 2 toch.
    Geniet verder en vergeet niet om goed te smeren ๐ŸŒž (en niet alleen die beentjes๐Ÿค—)
  8. Cecilekortleven:
    10 september 2021
    Amaai eerst opjagen en dan verwennerij alles op zijn tijd...!
    Fijn om alles mee te maken van hier....!
    Goeie fietstocht verder, hier regen voor de moment.
    Blijf je met veel interesse volgen.
    ๐Ÿ‘๐Ÿ‘