Onze daginvulling !

2 september 2021 - Saint-Mandé-sur-Brédoire, Frankrijk

Wij zijn heel gestructureerde mensen en dat gaat ge zo merken :

Om 7 uur staan we op , ochtendtoilet,ontbijt,alles inpakken en tussen 8.30 en 9 uur zitten we op onze fiets.

Op 20 km tijd voor een energiegreep  en drinken.

Op 50 km  tijd voor ons middagmaal en even een rustpauze

Op 70 km  kijken we al eens uit naar een mogelijke slaapplaats

En rond 100 km tijd om te stoppen!

Avondmaal, Douchke, administratie bijhouden EN  niet onbelangrijk: onze reisvloggerpost lezen 😍

DAN tijdig ons bed in met al dan niet een slaapmutsje 🍷!

Groetjes 😉

1. Martina Moors:
    2 september 2021
    Jullie dag ziet er prima uit🥰🥰
  2. Mieke Van Loock:
    2 september 2021
    Misschien moeten jullie het zo wel doen om het vol te houden. Maar het is wel sterk!
  3. Myriam en Jan:
    2 september 2021
    Toch geweldig hè, zo'n dagindeling !
    Fietsen wat een vrijheid, met de wind in je gezicht , het hoofd koel en genieten van de vergezichten !!!
    Slaapwel 🥰
    Myriam.
  4. Hilde en Luc:
    2 september 2021
    Wel een strak schema!!! Maar 100 km per dag is veel. Chapeau! Geniet van jullie fietsreis.
  5. Ann Peeraer:
    2 september 2021
    Moedige dames.Ik zou het met mijne elektrische fiets nog niet kunnen. Slaap wel
  6. Elly:
    2 september 2021
    Echt hé, hoed af. Krijg al zadelpijn als ik aan het aantal kilometers denk. Structuur houdt de boel recht en is een houvast als de wind weer eens moeilijk doet 😎. Ook de reisblog schrijven is belangrijk zodat wij kunnen volgen en jullie kunnen blijven aanmoedigen. Slaap ze en tot morgen.🍀
  7. Veerle Verlinden:
    Jullie doen dat super! Fijn de vlog elke avond te lezen. Genieten nog! 🌸
  8. Greet Bruers:
    2 september 2021
    Dat tempo gaan jullie niet kunnen volhouden! 70 km op een dag is ook al flink. Nog een tip om het vol te houden. Stop al eens bij een bakker voor een echte chausson aux pommes of een pain aux raisins. En vergeet de bananen en de druiven niet.
  9. Lieve Verlinden:
    Oei oei...
    Jullie plannen het wel heel strak.
    Maar misschien is dat wel nodig.
    Alles op tijd .
    Eten stoppen reepjes km slapen........
    Als jullie je daar goed bij voelen moeten jullie dat zo doen.
    Tot morgen.
  10. Renild:
    Hallo
    Hoe gestructureerd 😉. Nog een overblijfsel van Godelief 2 ??? Maar dat is niet slecht, dan kan het altijd nog wat losser.., dikke proficiat voor jullie allebei. Zoveel energie en positiviteit kan alleen leiden tot een prachtig resultaat !!! Liefs🌻🌻🌻
  11. Lieve Smits:
    3 september 2021
    Hoe knap!!! en zeggen dat wij gisteren op de kermis in Sint Truiden zaten!!!!
  12. Nancy:
    Gevulde dag 👌
  13. Kristin Nagels:
    3 september 2021
    Whow...wat een strakke dagplanning hebben jullie. Toch is structuur nodig om wat rust in je hoofd te hebben☝️(kennen we nog vanop de school hè Lutgard🤗)
    En genieten van al het moois zullen jullie onderweg zekers doen👌
    Waar blijft toch die foto met dat paterke🤔
  14. Die van Café Kamiel:
    Totally organized! ✊
    Twee heldinnen op de velo 🦸‍♀️🚴‍♂️