Dag 9 : hoe sterk is de eenzame fietser....🚴‍♀️🚴‍♂️

2 september 2021 - Saint-Mandé-sur-Brédoire, Frankrijk

Bonjour!

KMI: ☀️☀️☀️, redelijk wat wind en s-avonds een beetje regen.

Poitiers hebben we achter ons gelaten. Deze stad kon ons echter niet zo bekoren . Alle kerken waren al toe om 18 uur en vanochtend om half 9 was er nog 1 op onze weg en die was ook nog lang niet open. Geen stempel, geen bougiekes deze keer. In de pelgrimsherberg zijn we goed ontvangen geweest . Uitgewuifd door de 2 vriendelijke dames zochten we onze weg door de ochtenddrukte . Eens Poitiers en omgeving achter de rug begon een lange tocht door velden en weiden, piepkleine dorpjes en bijna geen mens te zien ! Van heel de dag niet hé 🤷‍♀️ .dan zijn 100 kilometers redelijk lang !

En dan heeft de wind ons vandaag ook nog echt geambeteerd 🙄🙄🙄. Altijd van voren !De laatste 12 kms reden we dan nog door het oerwoud  waar geen einde aan kwam en een camping was ook niet te vinden zei Google 🥵. En dan ineens toen we bijna het woud uit waren verscheen er op 400 meter toch nog een camping! Wij waren zo blij als een klein kind ! En dan een gratis optreden met Franse chansons.😊! Onze dag was ineens weer helemaal goed !

Bonsoir !

Lutgard en Lief

1. Mieke Van Loock:
    2 september 2021
    In gedachten zie ik jullie fietsen. Soms wel spannend of jullie een geschikte slaapplaats vinden. En telkens lukt het.
    Moedige dames!
  2. Martina Moors:
    Kan inderdaad goed doen😘
  3. De vava:
    2 september 2021
    Het was dus vandaag een NAADLOZE (;-) rit door de open vlakte! Weeral goed afgebonjourd! Proficiat voor de Dolly Dots!
  4. Lieve Verlinden:
    2 september 2021
    Och arme de eenzame fietsers.Ik zie het al voor mij.100 km fietsen (Eenzaam ) en geen levende ziel tegenkomen.
    Maar al goed dat jullie nu mee kunnen zingen met de Franse Chançons.Geniet ervan.
  5. Leen:
    2 september 2021
    Wow weeral zoveel km in de benen! Geweldig en doe zo verder 😉👍
  6. Tanja Huijgens:
    2 september 2021
    Ni vergeten fotookes te trekken hè. En als ge een toffe camping hebt gehad naam zeker onthouden ! Goe bezig dames. Niks dan bewondering … x
  7. Cecilekortleven:
    4 september 2021