Dag 11 : Weekend !

4 september 2021 - Carcans Plage, Frankrijk

Hallokes,

KMI : bewolkt, namiddag volle zon ☀️☀️☀️

Vanochtend hebben we iets langer geslapen in ons hotelbedje en dat heeft ons goed gedaan ! Een superontbijt en een heel attente  vriendelijke hotelbaas zorgde ervoor dat we om 9 uur weer fris en fit op de fiets zaten richting Royan . Aan  het veerpont aangekomen reden wij boef de boot op  echt waar, recht daarna ging alles dicht en na nog geen 5 minuutjes vertrokken we ! Het was nog erg bewolkt want we zagen het verschil niet tussen lucht en zee ! We hebben dan maar eens heel de boot rondgestruind, het was nog niet druk, waarna we al bijna aan de overkant waren en bij de eersten konden we er weer af . Zoveel geluk heb je niet dikwijls bij een overzet 🤭 🛥

En dan zijn we beginnen fietsen door bossen en heide en varens , een hele groene omgeving dicht tegen de zee . S- middags was er volop zon ! Echt zomer en echt vakantie ! Het rook heerlijk naar dennen ( misschien moet ik eens terug badschuim kopen met dennengeur 😂) en zeelucht . We werden enkele keren aangesproken over onze schelp met Belgisch tekentje ! Gezellig 😉 !

Om half  5 hadden we genoeg  gefietst en zij  we gaan zonnen!!! Voetjes in de zee en zand overal . Er waren meer mensen van dat gedacht want het was behoorlijk druk , maar strand en zand genoeg 🏖☀️👍!

Ons tentje opgezet en natuurlijk naar de zonsondergang gaan kijken, de zon ging recht onder in de zee 🌅 !

Slaapwel en tot morgen !

Lutgard en Lief

1. Gid:
    4 september 2021
    Zorg dat je morgen nergens zand hebt tussenzitten, kan vervelend zijn tijdens fietsen🤣😜😉
  2. De vava:
    4 september 2021
    En, morgen nog zo een rustig dagje naast de kustlijn op de trappers? Even bijkomen en maandag weer vollen bak zuidwaarts? Een fijn weekend, meisjes!
  3. Myriam en Jan:
    Vergeet niet " coquilles saint Jaques "te eten aan de kust 😋😋😋
  4. Mieke Van Loock:
    4 september 2021
    Volgens mij hadden jullie een zalige dag!
    Mooi verhaal alweer!
  5. Greet Bruers:
    Prachtige zonsondergang. Zalig!
  6. Lieve Verlinden:
    4 september 2021
    Wat een prachtige foto's.
    Zonsondergang.
    Geniet ervan.
    De voetjes in de zee zal ook wel deugd gedaan hebben.
    Ik heb hier ook dennengeur van sjankara aromatherapie.
    Die mag je altijd komen halen
  7. Elly:
    5 september 2021
    Meer moet dat niet zijn. 🚴‍♀️🌞⛱
  8. Magda:
    5 september 2021
    Jullie gaan zoooo snel....en verhalen vol geweldige sfeer...we genieten mee!!!
  9. Nancy:
    5 september 2021
    Ja lekkere dennengeur als badschiim mmmmmmm , jullie genieten en das t belangrijkste 👌👌👌👌👌👌
  10. Patricia Demaeght:
    5 september 2021
    Mooie foto's en genieten!
  11. Isabelle:
    5 september 2021
    Van al dat lezen over jullie moedig fietsen in Frankrijk. Vandaag ook eens wat fietsen door de stralende 🌞 🥂