Nog enkele weetjes !

3 september 2021 - Royan, Frankrijk

- vandaag bij de fietsenmaker onze bandeΒ  laten bijpompen en de versnellingen nagekeken,Β  de remmen waren nog goed.

-Elke dag kopen we bij de bakker een πŸ₯– , 2 chocoladebroodjes en 2 appelflappen!!! Soms een suisse πŸ˜‚

-gisteren een hele meloen gekocht maar die hebben we ineens opgegeten anders hadden we s-avonds moes !

- af eΒ  toe een banaan maar die ziet er na enkele uren hobbelen in de grote zwarte zak niet geel meer uit !

1. Myriam en Jan:
    3 september 2021
    Je moet eens sardientjes in witte wijnsaus kopen ( in blik ) dat is lekker .....en dan soppen met brood hmmmmmm !
    Myriam
  2. Lieve Van Dun:
    3 september 2021
    Hebben we gisteren gekocht maar nog niet geproefd ! Zal voor morgen zijn !πŸ˜‰πŸ‘
  3. Gid:
    Laat het smakenπŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹
  4. Renild:
    3 september 2021
    β€˜t Is niet alleen rijden dat jullie doen, maar ook nog lekker smullen.. leuk zeg
    Blijf ons maar tracteren met al die sappige ervaringen. We genieten ervan!! Grtjes
  5. Greet Bruers:
    3 september 2021
    Die Franse suissen zijn inderdaad niet te versmaden. Wij hadden deze middag voor de picknick tomaten en ook makreel in mosterdsaus. En in die mosterdsaus soppen wij ook onze boterham. Vakantie is tenslotte anders doen als thuis. Jullie verhalen zijn indrukwekkend. Dit wordt iets wat jullie nooit nog zullen vergeten.
  6. Mieke Van Loock:
    3 september 2021
    Ik geniet elke dag van jullie verhalen. Ik vind jullie telkens weer zo dapper. Dit is echt wel een pelgrimstocht.
  7. Lieve Verlinden:
    4 september 2021
    Zijn jullie zo honkvast om elke dag hetzelfde te kopen bij de bakker?
    Een banaan eet je best op voor ze in de zwarte zak gaat.
  8. Ilse Cornelis:
    Dag dames
    Wat geniet ik van jullie verhalen!
    (en stiekem ben ik ook jaloers...).
    Hopelijk zijn de paden beter dan diegene die we in England deden en blijven de platte banden ook uit.
    Geniet nog van de volgende weken, met hopelijk veel vriendelijke Fransmannen en Spanjaarden. Ik blijf jullie zeker volgen!
    Groetjes
    Ilse
  9. Patricia Demaeght:
    4 september 2021
    Het zijn leuke verhalen! Ik herinner me nog goed Royan! Saintes is mij ook niet onbekend! En zoals anderen schrijven het is werken maar zeker ook genieten.
    Frankrijk is groot maar als je bezig bent dan geraak je er 'vrij vlug door'. En het biedt een enorme verscheidenheid. Nu gaan jullie stilletjes de Landes in denk ik! Heel veel 'courage' verder!!
  10. Kristin Nagels:
    4 september 2021
    Heel veel bewondering voor jullie fiets avontuur met al 1000 km op de teller...whow πŸ‘Œ
    Geniet van een relaxed weekendje. (Blij te lezen dat de remmen nog goed werken!!)
  11. Cecilekortleven:
    4 september 2021
    Waa wat zijn jullie al ver en alles verloopt vlotjes, hopelijk wat meer de wind vanachter, maar jullie zijn getrainde sportvrouwen πŸ‘πŸ‘...!
    Veel plezier en het is fijn om een beetje met jullie avonturen mee te reizen... !
    Rustig weekend en veel liefs...πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
  12. Chris(tine):
    4 september 2021
    Jullie zijn niet alleen stoere, sportieve fietsmadammen maar ook geweldige schrijvers en knappe fotografen... Wat genieten wij hiervan!!! Lieve groetjes
  13. Team Czagani:
    6 september 2021
    Hmmm! Geweldig leuke weetjes πŸ˜ƒπŸ‘Œ Die chocoladebroodjes en appelflappen zijn méér dan verdiend!