Door de wind,door de regen ....

31 juli 2021 - Zandhoven, België

Beste vrienden,

Onze tocht begint officieel in Haarlem. Dus heeft de Peter  ons afgelopen dinsdag naar het beginpunt gebracht met de auto. In 2 dagen hebben we gefietst van Haarlem naar Alblasserdam,  overnachting bij 'vrienden op de fiets 'om dan de volgende dag door te fietsen tot in Zoersel.  In totaal een pittige tocht van 180 km, door véél wind en dan steeds op kop , en dikke plensbuien, ook op onze kop , maar ook wel het zonnetje ook op onze ...kop.🤣

Wat hebben we geleerd: -dat onze fietszakken en jassen de regen kunnen trotseren .

-dat gps +routeboekje+stickers onderweg ons op de juiste route houden.

-dat we 3 kerken hebben aangedaan om in de laatste een eerste stempel te bemachtigen !

Het meest frustrerende is: nog moeten trappen tegen de wind als je bergaf bolt 🤣

In april hadden we al eens een proefritje gedaan van Zoersel naar Duffel en terug.

Op 25 augustus start onze grote tocht van Duffel naar compostela!

Vanaf dan ga je ons gedurende een 5-tal weken regelmatig horen! Hou het in 't oog!