Dag 4 : met de bus naar Pokhara

19 maart 2022 - Pokhara, Nepal

Beste vrienden,

Vanochtend vroeg om 7 uur zijn we met de bus vetrokken naar Pokhara, 7 uren rijden met enkele stops onderweg !

(Even vermelden dat uur van afspreken telkens correct is, zelfs een kwartier van tevoren is onze gids er altijd en ook de bussen zijn stipt ! Dat is niet in elk land zo de gewoonte 🤭!)

Het was een tocht die niet verveelde. Er was zoveel te zien onderweg .... Heel af en toe had ik een klein schrikske , ( teveel naar tv gekeken naar de gevaarlijkste wegen op de wereld 🙃 ) maar gelukkig was dit juistekes niet hier het geval 😊 pfff al een geluk ! en aangezien we links reden, naast de bergwand op een tweebaansroute lag de afgrond ver genoeg weg 😉 ! Er is wel maar 1 weg die overal naartoe leidt , en nog jaren wegenwerken nodig schatten we ... Alles onder het stof overal, het zal goed zijn dat de moessonregens in de zomer voor nattigheid gaan zorgen. De bussen en kamions zijn ook niet meer van de beste kwaliteit , sommigen zien er zo aftands uit dat ge u afvraagt hoe dat die nog kunnen rijden ! Maar het zijn allemaal goede chauffeurs,  we hebben geen enkel wrak in de kant zien liggen 🤗. We zijn dus heelhuids op onze volgende bestemming geraakt . Seffens gaan we onze rugzak en onszelf prepareren want morgen vertrekken we op onze 4-daagse wandeltocht 🥾🥾🥾🥾🏔 !

Veel groetjes!

Ria en Lief

1. Gid:
    19 maart 2022
    Smeer je beentjes maar al in😉😜
  2. Lutgard Verlinden:
    19 maart 2022
    Geweldig hoe jullie genieten, het moet fantastisch zijn om in zo'n andere wereld terecht te komen. Veel succes op de wandeltocht! 😉🥾
  3. De vava:
    Staptem, hé moeder. 👨‍🦯👩‍🦯🧑‍🦯
  4. Marie-Josee:
    Succes op jullie 4 daagse
  5. Evelien:
    19 maart 2022
    Smeert ze maar al goed in!! Geniet ervan!
  6. Nicole Verbert:
    19 maart 2022
    Hopelijk geen last van bleintjes 🚶‍♀️🚶‍♀️
    Mooie foto's!
  7. Die van Café Kamiel: