Dag 11 : nog wat tempels, een grot en ... Een festival !

26 maart 2022 - Pokhara, Nepal

Hallokes,

Vandaag is het zaterdag en dat is hier de zondag van bij ons. Er is veel volk op de been en ze gaan met velen naar de tempels . Wij zijn dus ook bij boeddha gepasseerd en vervolgens gaan offeren bij de hindoes . Dan blijkt er ook plots in het midden van deze stad een echte grot te zijn . Wij daar naartoe en jawel dat was een echte grote grot met een hele afdaling en later terug een klim πŸ₯΅πŸ˜‰! En op het einde een waterval ! En wie kwamen we beneden tegen ? Godin Shiva met haar toenmalige echtgenoot en hun rijdier mooi voor de dorpel geparkeerd 😊.Β Wij hebben ons zaterdagse plicht volbracht ! Deze namiddag kwamen we terecht op een echt muziekfestival 🀩, zo de grootte van de parkavonden in Halle-zoersel ! En nog goeie muziek ook 🎢🎀🎸.

We hebben dat dan maar ineens meegepikt hΓ© !

Morgen vertrekken we in alle vroegte naar Chitwan, een busreis van 5 uur.Β  Daar gaan we dan ....met de jeep ( kan ook kano of te voet zijn 🀣) doorΒ het oerwoud ! πŸ’πŸ…πŸ¦ŒπŸ¦...ons safari pak ligt al klaar !