Dag 13 : Morgen de laatste rit 🚴‍♀️🚴‍♀️ !

1 juni 2023 - Tricht, Nederland

Hallokes,

Hier komt het einde van ons verhaal !

We zijn vlotjes vetrokken in Hattem vanwaar we de Veluwe zijn doorgefietst tot een stuk in de namiddag.  Het is er heel afwisselend van begroeiing,  eik, beuk, spar , noem maar op ,  ... mooi , maar in augustus nog kleuriger als de heide in bloei zal staan ! Ondertussen zagen we nog enkele gele velden , deze keer geen raapzaad maar malse boterbloemen!!! Dan passeerden we nog de Betuwe- krieken en kersenstreek voor de confituur , (ze kosten nu nog 10 eoro de kilo 🤭) ! En nu zitten we op 95 km van thuis...D.w.z. Dat dit onze laatste verslaggeving is 😊 en willen we meteen iedereen bedanken voor de fijne reacties want daar zaten wij soms ook op te wachten omdat dat altijd leuk was om te lezen 😍 !

Wij hebben er weeral een fijne reis op zitten en hopen dat jullie er ook een beetje plezier aan hebben gehad !

Veel groetjes en tot horens ! 😘

Lutgard en Lief 🙋‍♀️🙋‍♀️

1. Greet Verlinden:
    1 juni 2023
    Ferm gedaan! Wij hebben genoten van de verslagen, en waren een beetje mee op reis. Bedankt voor de mooie verslagen. Luc en Greet
  2. Nicole:
    1 juni 2023
    Dank u wel voor de mooie, leerrijke verslagen. We konden alles goed volgen.
    Veel plezier met jullie laatste fietsdag van jullie droom fiets reis.
  3. De vava:
    1 juni 2023
    Arrèt, dat was precies een vlugge cross-over, jullie Jutlandroute + combinatie Duitsland-Nederland-België. Ofwel is de tijd snel gevlogen. Was weeral leuk jullie etappes te volgen. En den deze toch content dat je den hoop terug kunt vergroten. Tot morgen en rijdt voorzichtig, weetjewel.
  4. Lieve Hooyberghs:
    1 juni 2023
    Dankjewel dat we mee konden genieten van jullie reis !
    Morgen nog een mooie rit samen !
  5. Leen:
    1 juni 2023
    Het is mooie winderige reis geweest met mooie foto's. Geweldig!
  6. Ria Van Dun:
    1 juni 2023
    dat is weer snel verlopen, ineens bijna thuis. Geniet nog van jullie laatste nachtrust.
  7. Monique:
    1 juni 2023
    Het was weer een pareltje! Echt leuk om jullie dagelijkse avonturen te lezen... Ik zie het zo voor me... Jullie tweetjes 's avonds nagniffelend van de rare snuiters die jullie op jullie tocht ontmoet hebben.
    Geniet van jullie laatste kilometers en veilig thuis, veel liefs
  8. Vera Vervecken:
    1 juni 2023
    Jullie hebben dat weer knap gedaan, dames. Voor morgen nog een veilige reis gewenst. Het was tof om jullie avontuur dagelijks te kunnen volgen.
  9. Sin:
    1 juni 2023
    Ha Lieveke en Lutgarde, dikke proficiat met jullie geslaagde avontuur. T ‘was precies efkes weg en weer op jullie stalen ros , maar in ‘techt was het wel een serieus spel met de elementen hé. De vikingnoorderwind
    die jullie voortblies kan na morgen hopelijk terug in de kas… t was wel wa koud , (ook bij ons)
    En ondertussen alweer nieuwe fietsdromen?
    Jullie kunnen er wat van, mooie verhalen, foto’s, t was weer meegenieten, mercikes en een veilige laatste supermooie tocht hé, tot binnenkort 😘
  10. Magda:
    1 juni 2023
    Proficiat Lieve en Lutgard!!!! Het waren weer gezellige verhalen! Morgen hopelijk nog wat wind in de rug.
  11. Veerle Verlinden:
    1 juni 2023
    Dat hebben jullie weer fantastisch gedaan, proficiat! Dank je wel voor de toffe verslagen…daar heb ik elke avond de dag mee afgesloten 🤭
    Mooie foto van jullie beiden 😊
    Op naar een volgende fietsreis? Tot snel 😘
  12. Greet Bruers:
    1 juni 2023
    Jullie hebben weeral een avontuurlijke tocht achter de rug waar wij mee mochten van genieten. En ik heb zo een vermoeden dat jullie een record gebroken hebben wat aantal kilometers per dag betreft. Wees morgen extra voorzichtig voor de laatste rit. Waarschijnlijk hebben jullie al nieuwe plannen gesmeed. Ik ben benieuwd.
  13. Chris(tine):
    1 juni 2023
    Ik kan er niets meer aan toevoegen en heb zoals alle volgers genoten van jullie fietstocht!!!
    Nog een mooie afsluiting van jullie Deens fietsavontuur en tot in Gierle!
  14. Lieve Verlinden:
    1 juni 2023
    Wat een prachtige reis hebben jullie weer gehad.
    Ik ben super blij dat ik jullie elke dag heb kunnen volgen.
    En de foto's waren zo mooi.
    Precies of ik heb meegefietst met jullie.
    Kom veilig thuis.
  15. Chantal laureyssen:
    2 juni 2023
    Knappe prestatie ,ben nu al benieuwd wat de volgende trip word,
  16. Lief Sterkens:
    2 juni 2023
    Bedankt om jullie verhalen weer te mogen lezen. Het is telkens weer een heel avontuur. Jullie blijver 2 kanjers. Goed gedaan dames 💪💪💪
  17. Julien Laureys en Leen Van Gestel:
    2 juni 2023
    Nu nog de laatste kilometers een waar avontuur jullie hebben dat goed gedaan . leuk om de verslagen te lezen . Nog een veilige thuiskomst Lief en Lutgard .De champagne staat daar al klaar.
  18. Myriam en Jan:
    2 juni 2023
    Welkom thuis en dank voor jullie verhalen.
    Deze fietstocht kan je afvinken, op naar de volgende uitdaging !
    Groetjes en tot ziens!
    Myriam en Jan
  19. Martine Hens:
    Wauw, mooi! Goed gedaan! 👐
  20. Patricia Demaeght:
    5 juni 2023
    Van mij ook nog wat later een dikke proficiat voor deze prestatie. En een mooie reis met heel veel natuur en wisselend weer! Dank voor jullie verhaal!
  21. Patricia Demaeght:
    5 juni 2023
    Bravo met jullie prestatie! Het was weer een mooi verhaal! En voor jullie een niet te vergeten ervaring! Kom goed thuis! Dank voor het verhaal!
  22. Dries Horsten:
    6 juni 2023
    Zo knap alweer!
    Dank voor de mooie verslagen!
    Welkom thuis!