Dag 2 : kleuren, geuren ,tempels , feest ...

17 maart 2022 - Kathmandu, Nepal

Beste vrienden,

Vandaag hebben we al onze hersencellen moeten gebruiken , Echt waar. Op stap met onze gids door het oude Kathmandu , Hij heeft ons zowaar cultuur-, politiek-, religie-,en geschiedenisles gegeven en tegelijk nog de eet en drinkgewoontes bijgebracht 🤪. Ondertussen was het vandaag op de koop toe nog  een feestdag :Holi-fesival oftewel color-festival genoemd . Ze vieren dan het begin van de lente , dat alles begint te groeien en te bloeien. Het was hier precies tomorrowland 😊. En wij zagen er op het einde van de dag niet meer zichtelijk uit 🤣. We zijn dan ook een hele dag goed bij de les gebleven  ! Pittig dus !!!

En dan hebben we het nog niet over het milieu ....Ria zegt hier heel braaf over dat ze nog veel werk hebben met hun afvalbeleid 🙄🙄  . Daar gaan we het nog eens over hebben denk ik , volgende dagen !

Enfin, het was een goed gevulde dag, straks gaan we ons alleen nog helemaal moeten proper schrobben onder een letterlijk kouwe douche ( want er komt geen warm water uit de kraan ) en dan zit onze dag erop 👍.

Namaste  ,

Ria en Lief

1. De vava:
    17 maart 2022
    Arrèt, ik hoor het al: weeral ne gevulde leuken dag. Benieuwd naar de foto's. Grtjs van het thuisfront.
  2. De vava:
    17 maart 2022
    Sorry ladies, was weer te snel van antwoord: Prachtige foto's!!!
  3. Linda moens:
    17 maart 2022
    Zalige foto's en heerlijk weer !!!
  4. Leen:
    17 maart 2022
    Heel kleurrijk ginder, geniet ervan!
  5. Marc:
    17 maart 2022
    Het ziet er plezant uit als je de vrouwen
    Eens alleen op stap laat gaan het is jullie gegund en nog veel plezier daar de volgende dagen genieten maar xxx
  6. Maes Gerd:
    17 maart 2022
    Fijn dat jullie je amuseren. En die koude douche went wel. Fijn om te horen dat jullie het goed hebben.
    LEEF!😘😘😘🥂
  7. Gid:
    17 maart 2022
    Wat een kleurrijke ervaring, schrobben maar🤣😅
  8. Nicole Verbert:
    17 maart 2022
    Jullie zullen serieus moeten schrobben denk ik 😅.
    Wel speciaal zo'n kleurenpalet!
  9. Marie-Josee:
    17 maart 2022
    Weeral een hele belevenis precies, geniet er maar van. Groetjes
  10. Hilde en Luc:
    17 maart 2022
    Tof, weer een prachtig reisverhaal. We kijken naar het vervolg uit. Veel reisplezier.
  11. Lutgard Verlinden:
    17 maart 2022
    Mooi verhaal, geniet van de bijzondere cultuur.
  12. Ria Van Dun:
    17 maart 2022
    weer een bizondere reis om niet te vergeten. grtjs
  13. Die van Café Kamiel:
    18 maart 2022
    But I see your true colors
    Shining through
    […]
    True colors are beautiful
    Like a rainbow 🌈
    En dan een goeie scrub 😄
  14. Annie:
    18 maart 2022
    Happy Holi echt iets voor jullie… ken het hebben het in India ook ooit beleefd !!! 😂