Dag 5 hop naar Chartres!

29 augustus 2021 - Chartres, Frankrijk

Hallokes,

Hier zijn we ! Vandaag zoiets van een 115 km gefietst tot in Chartres . En ook  vandaag waait de noordenwind weer gierend om ons heen (zingt Will Tura🤭) en koud voor de tijd van het jaar (dixit Frank Deboosere) maar de regen blijven we nog altijd voor ! Toch 1 pluspunt !

De eerste helft kwamen we enkele grellige hellingen tegen🥵 , dan af en toe maar eens afgestapt en gewandeld, zodat  die spieren ook in beweging  blijven. De tweede helft bleven we rustig op een plateau fietsen, dit viel al bij al nog mee. Chartres kunnen we dus weer afvinken . Er volgen enkele fotootjes" by night "! Ze houden hier ook van gekleurde lichtjes 🤗 (ik ook 🤣)En de stempel kregen we van mijnheer pastoor in de sacristie na de mis ! Kaarsje 3 is aangestoken !

Nu een goede porto en ons bed in !

Slaap wel, tot morgen!

Lutgard en Lief

1. De vava:
    29 augustus 2021
    hé, hallo dotjes, weer een dagje goed op de trappers gestaan
    profiteer maar goed van je portootje(s), onderweg nog veel plaatsen om jullie te laven
    benieuwd naar de foto's
    slaapwel en tot morgen maar weer
  2. Gid:
    Straffe madammen
  3. De vava:
    29 augustus 2021
    was, zoals altijd, weeral te snel: inderdaad mooie en leuke foto's!!!
  4. Mieke Van Loock:
    29 augustus 2021
    Goed gedaan, dames! Jullie doen wel veel km per dag. Het zal een hele ervaring zijn
  5. Tanja Huijgens:
    29 augustus 2021
    Oh Lief ik was vergeten hoe zalig jij kan schrijven ! Ik heb hier een smile op mijn gezicht 😀. Blij te horen dat er nog gastvrije mensen zijn, jammer te horen dat de broeders maar beperkt bijdragen tot jullie doelen. Ne stempel en goei overnachting bemachtigen is precies moeilijker dan jullie ritten zelf 😱?! Ik dacht dat jullie de Porto hadden gegeven … maar neenee de madammen gieten t naar binnen. Zalig. Goed dat de regen uitblijft. Die bougiekes doen hun werk.
    Ik ben blij dat k nog eens in mijne spam keek want anders had ik wat sappige verhalen gemist ! Ik verwacht eens een foto met nen toffen broeder hè 😁. Succes en voorzichtig hè xxx
  6. Myriam en Jan:
    29 augustus 2021
    Hier is het ook herfstweer, maar mét regen !
    De benen doen het prima 👍 het gaat flink vooruit , bravo !
    Geniet van de porto en slaapwel.
    Myriam.
  7. Lieve Verlinden:
    29 augustus 2021
    Kunnen jullie voor mij ook een kaarsje aansteken voor het thuisfront aub?
    Het was weer een mooie rit zo te zien aan de foto's.
    Al goed dat jullie geen regen hebben.
    Hier dus wel.
    Een kwakkelzomer.
    Geniet van de Porto.
  8. Lieve Van Dun:
    29 augustus 2021
    Wij branden kaarsjes voor iedereen die dit graag heeft, , dus ook voor jou! Als je wil steken we het volgende aan speciaal op uw vraag , voor uw thuisfront ! 😇 komt goed! 🕯🕯🕯
  9. Lieve Verlinden:
    29 augustus 2021
    Steek de kaars dan maar aan voor het thuisfront.
    Bedankt en tot morgen.
  10. Patricia Demaeght:
    31 augustus 2021
    Mooie foto's van een prachtige kerk! En hopelijk blijft die regen nog lang uit! We genieten mee van jullie prestaties!! Veel groetjes