Dag 17:Navarrete by night 🌄

10 september 2021 - Navarrete, Spanje

Beste vrienden,

KMI: overwegend bewolkt, enkele regendruppels , namiddag ☀️

Vandaag hebben we het rustig gehouden (relatief natuurlijk 😉 maar toch). We zijn langzaamaan begonnen.  In Estella een postkantoor opgezocht om enkele spullen op te sturen, ( de kerk was toch op slot) en dan begon eigenlijk pas onze rit voor vandaag. We zijn niet zover gefietst . Het was ook niet de mooiste weg. Veel grote baan ,af en toe op een wandelroute ofwel op een slecht gravelpad. Op dat wandelpad kwamen we voor de eerste keer 3 cavalero's tegen ! Echt knappe mannen te paard 🤭! We hebben er dan maar snel een fotootje van getrokken 🤣 . Om 17 uur  hielden  we het voor bekeken en zijn we beland in een alberge el cantaro,  een soort particulier huis van een mevrouw die kamers verhuurt aan pelgrims. Dit was helemaal in orde voor ons.  'S-avonds zijn we iets gaan eten ( we kwamen nog 3 belgen tegen uit Leuven) en het is al redelijk rap donker dus hebben we Navarrete gezien in het donker maar mooi verlicht 😍! Aangezien het vrijdag is was er nog veel volk in het centrum wat het best gezellig maakte!

Voila, niks speciaals dus 😇!

Buenos noches 😴

Lutgard en Lief

1. Mieke Van Loock:
    10 september 2021
    Het wordt meer en meer pelgrimstocht naar Compostella..Mooi!
  2. Sin:
    10 september 2021
    Weer hele mooie foto’s, toch een heel ander sfeertje in spaans compostellaland . En een kleurrijke variatie aan mensen. Wist niet dat de pelgrimsroute ook te paard werd afgelegd, ja knap van die gasten. Maar hét knapste team blijven jullie toch wel zenne! Op ne wip en ne flik die Pyrinneeen over en in vliegende vaart door naar het grote vliegende wierookvat… maar eerst nog van ullie stenen vanaf geraken hé… benieuwd wanner ge daar passeert. Lief en Lut, nogmaals bravissimo , slaapwellekes en nog veel moois de komende dagen🥰
  3. Gid:
    10 september 2021
    Weer lekker genieten na een rustigere dag🎉🎉🎉
  4. De vava:
    10 september 2021
    Vandaag weer mooie kiekjes genomen voor de Compostelle-album. Wéér iets dichter bij je einddoel! Volhouden, meiden, is de boodschap. Deze maal een betere nachtrust!
  5. Myriam en Jan:
    Niks moet, alles kan !!!
    Geniet van het weekend !
    Groetjes Myriam.
  6. Lieve Verlinden:
    Toffe foto's.
    En jullie mogen ook wel eens een rustige dag hebben.
    Hier is het aan het gieten tegen de sterren op.
    Onze garage staat onder water.
    Geniet van de vrijdagse gezelligheid in het dorp.
  7. Elly:
    10 september 2021
    Alweer weekend, HET gaat vooruit en jullie gaan vooruit, zowel op de kaart als in het echt. We blijven duimen voor een voorspoedige pelgrimstocht.
  8. Hilde en Luc:
    11 september 2021
    Hallo, we volgen nauwkeurig jullie prachtige pelgrimstocht. We herkenden de kerk van Navarette. Enkele jaren geleden zijn wij daar ook geweest en een heel klein stukje van de camino met de fiets gedaan. Nog veel succes en blijf grappige en toffe reisverhalen schrijven . Groetjes
  9. Ria:
    11 september 2021
    Dag lutgard,
    Fijn om iets van jullie te vernemen. Jullie hebben al een flink eind afgelegd 👍. Bedankt ook voor de mooie foto’s. Geniet van jullie avontuur en goede moed verder!
    Groetjes