Dag 1 woensdag 25/8

25 augustus 2021 - Tournai, België

Dag 1 is succesvol afgewerkt 😉

Stralende zon, wind uit de juiste richting en een mooi parcours , alles was er om een hele dag te fietsen!

Plaats van afspraak was de kerk van Duffel ( de juiste kerk aan het gildenhuis!) Om 8 uur. Uitgezwaaid door onze wederhelften en enkele kinderen en kleinkinderen.

Om half 9 zaten we op onze fiets  om langs de Nete onze weg te vervolgen. Het ging vlotjes dwars door het nog slapende Mechelen  om zo richting Aalst te gaan. Daar hebben we heel wat kms "gedenderd" langs de Dender via Denderleeuw, Liedekerke, Ninove, Geraardsbergen , de "muur" hebben we links laten liggen😂 en zo naar Lessine , waar we aanvankelijk zouden overnachten. Maar gezien alles zo goed meezat, en nog wat adrenaline in ons lijf van de vertrekdag, zijn we gewoon  verder gereden tot in Tournai !!! 133 km in totaal . Verklaar ons zot , maar dat zijn we misschien wel een beetje 🤣 ( dat is niet voor elke dag hoor 🤭)

We zitten nu op 16,5 km van de Franse grens.  Naar het schijnt zou het morgen weleens kunnen regenen in België  dus spoeden we ons naar Frankrijk 🤣🤣🤣

Nog een warm douchke en een ☕ en seffens ons bed in want morgen is het weer vroeg dag!

Voor iedereen morgen gezond weer op !

Groetjes,

Lutgard en Lief

1. Nancy:
    Wouw knap 👌👌👌👌👌👌
  2. Greet Verlinden:
    Knap gedaan! Niet forceren hé, krachten verdelen.
  3. Uw Frindinneke uit A:
    25 augustus 2021
    Met wind op kop naar de Zomerbar gefietst en veel aan jullie gedacht. Goed dat het voor mij bij een zot gedacht gebleven is! 133km 💪🏼💪🏼💪🏼
  4. Vera Vervecken:
    Normaal is het voorzichtig inrijden. 133 km. Da's niet niks.
    Succes
    Vera
  5. Chris:
    Whauh!
  6. Hanne:
    Amai knappe start! 👌
  7. Marie-Josee:
    25 augustus 2021
    Knap gedaan, de kop is eraf voor een uitdagend avontuur 😊
  8. Greet Bruers:
    Amaai, als dat de proloog is, wat moet het vervolg dan worden?
  9. Mieke Van Loock:
    Knap van jullie!
  10. Annelies Helsen:
    26 augustus 2021
    Respect hoor dames. Maar...niet overmoedig worden , netjes doseren, verdelen, krachten sparen en genieten van de omgeving en de stopplaatsen onderweg. Het is niet voor eerst, wel voor gewoon aankomen. Dat lukt jullie zeker wel maar hou het voorzichtig. Succes.
  11. Lieve Verlinden:
    Jullie hebben het vandaag op jullie 1ste dag wel super goed gedaan.
    Meer km gedaan dan voorzien .
    Mooie rit te zien aan de foto's.
    Slaapwel en tot morgen.
  12. Veerle Verlinden:
    26 augustus 2021
    Goed begonnen is al half gewonnen! Veel succes nog.
  13. Linda moens:
    Wow ! Inderdaad heel knap gedaan dames...
    Elke dag een beetje genieten, van de mooie natuur, van elkaar en het zalige fietsen zelf...
  14. Sien:
    Goe bezig!!!! 💪🏻
  15. Lieve Hooyberghs:
    Amai wat een vaart ,goed rusten tussendoor ,geniet van veel moois !
  16. Machteld:
    26 augustus 2021
    Mooie start. En ja je moet een beetje zot zijn!
  17. Martine Hens:
    Amai, wat een vliegende start! Geniet vollen bak van jullie avontuur.
  18. Elly:
    26 augustus 2021
    Top en geniet ervan. Een voorsprong in km is mooi meegenomen, hopelijk blijven de weergoden jullie gunstig gezind en moet je de voorsprong niet inruilen.
  19. De vava:
    Ontzettend straffe start voor de vrouwen met "flinke braaien"! En genieten zullen jullie zeker doen onderweg, daar kennen we de dames genoeg voor! Een leuke dag-1-samenvatting! Tot devolgende en nog een dikke bees, voor mijn madam, alsook voor Lutiie-Tuttefruttie.
  20. Evelien:
    Goed bezig!!!
  21. Cecilekortleven:
    Goed gedaan en nooit te oud om eens zot te doen, flinke madammen...!
    Behouden vaart voor morgen en veel amusement en de wind vanachter... 👍👍
  22. Patricia Demaeght:
    27 augustus 2021
    Ik kom wat later maar volg jullie met 'passie' en nostalgie! Doe dat goed verder na deze geweldige start!